همسر شهید هسته‌ای مسعود علی‌محمدی:

دشمنان ایران از هوش و ذکاوت دانشمندان ایرانی در هراس‌اند

مشهد (پانا) - همسر شهید هسته‌ای مسعود علی‌محمدی گفت: ایرانیان از لحاظ هوش بسیار مقتدر هستند و تنها باید یک هدف را برای کشورمان مشخص کنیم و هر وقت که این هدف را پیگیری و هوشمندانه عمل کنیم، دشمنان از اقتدار و عملکرد ایرانیان می‌هراسند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان ایران از هوش و ذکاوت دانشمندان ایرانی در هراس‌اند

منصوره کرمی در مراسم یادواره شهدای هسته‌ای که به میزبانی دبیرستان فرزانگان ۵ و همکاری دبیرستان شاهد شهید‌ حمامی در آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد برگزار شد، عنوان کرد: دوستان شهید علی‌محمدی بعد از شهادت مسعود به من گفتند که سر کلاس آنقدر به استاد، گیر می‌داد تا به درک عمیقی از مسائل فقهی دست یابد به‌طوری که توسط برخی از اساتید مواخذه می‌شد.

وی خطاب به حاضران افزود: اگر می‌خواهید در آینده شبیه علی‌محمدی‌ها شوید، باید در درس خواندن، مسائل اجتماعی و اقتصادی دقت و تلاش بسیار کنید. اگر تلاش و دقت بسیار نداشته باشیم در برهه خاصی قطعا گرفتار خواهیم شد.

همسر شهید هسته‌ای مسعود علی‌محمدی خطاب به دانش‌آموزان انقلابی ادامه داد: دشمنان ما از همین بایدها خیلی می‌ترسند. چون ایرانی‌ها از لحاظ هوش بسیار مقتدر هستند و فقط باید یک هدف را برای کشورمان مشخص کنیم و هر وقت که این هدف را پیگیری و هوشمندانه عمل کنیم، دشمنان از اقتدار و عملکرد ایرانیان می‌هراسند.

وی تاکید کرد: مسعود علی‌محمدی و دیگر همرزمان شهیدش، معنی «ما می‌توانیم» را ثابت کردند که هر وقت تصمیم بگیریم کاری را انجام بدهیم ما می‌توانیم یعنی حتما می‌توانیم.

کرمی با بیان اینکه کافی است اعتماد به نفس‌مان را قوی کنیم و تلاش و کوشش‌مان هم در کنارش باشد، خاطرنشان کرد: از خصوصیت‌های مسعود علی‌محمدی همین پُرکار بودنشان بود. مسعود در زمینه‌های دینی هم همینطور بود.

وی گفت: ترجمه کتاب «مکانیک کوانتومی مدرن» و 56 مقاله بین‌المللی از مسعود علی‌محمدی غیر از کارهایی که در رابطه با علم هسته‌ای انجام داده بود، به جا مانده است.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا زمانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار