معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی:

برگزاری طرح ره یاری حرفه‌ای و توانمندسازی کلاس درس معلمان جدیدالورود خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون آموزش و پرورش ابتدایی استان خراسان رضوی گفت اجرای طرح ره یاری حرفه‌ای و توانمندسازی بیش از ۴۸۰۰ کلاس درس معلمان جدیدالورود در سال تحصیلی جاری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح ره یاری حرفه‌ای و  توانمندسازی کلاس درس معلمان جدیدالورود خراسان رضوی

آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: این طرح با هدف کمک به ارتقای توانمندی های حرفه ای معلمان جدیدالورود در استان به اجرا درآمده است.

وی در ادامه به تشریح مراحل اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: در مرحله اول نظارت ۱۰۰ درصدی بر کلاس های درس معلمان جدیدالورود توسط ادارات آموزش و پرورش انجام شد و در مرحله دوم برنامه ریزی ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به صورت برخط و حضوری، استفاده از ظرفیت های موجود (شرکت در حلقه های آموزشی طرح بهبود صلاحیت های حرفه ای معلمان طرح شهید همت، استفاده از محتوای کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان و شرکت در طرح معلم آگاه) انجام شد.

آذر رشیدی در خصوص اهداف این طرح گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش اجرا می شود و زمینه را برای تربیت دانش آموزانی با شایستگی های لازم برای زندگی در جامعه فراهم می کند و در حال حاضر در این مرحله پس از ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به دنبال وضعیت مطلوب هستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تلاش همه دست اندرکاران در اجرای این طرح هدف از این طرح را، ارتقای توانمندی های حرفه ای معلمان جدیدالورود خواند و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

عکاس : hosna daryoush

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار