مدیر اجرایی منطقه ۱۵ انتخابات مشهد

انتخابات مظهر اقتدار و شکوه و عظمت کشور است

مشهد(پانا)-مدیر اجرایی منطقه ۱۵ انتخابات مشهد گفت:انتخابات مظهر اقتدار و شکوه و عظمت کشور است و انتخابات بعنوان مهم ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می شود.

کد مطلب: ۱۴۶۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مظهر اقتدار و شکوه و عظمت کشور است

جواد روحانی مدیر اجرایی منطقه ۱۵ انتخابات مشهد گفت: رهبر عزیزمان در فرمایشاتشان فرمودند:بنده اصرارم بر حضور حدّاکثری و عمومی ملت ایران به خاطر این است که می‌بینم و میدانم که حضور یکپارچه مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه مردم موجب میشود که‌ دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد و امروز ما شاهد این حضور در ستاد های انتخاباتی بودیم.

وی ادامه داد:حضور پرشور مردم در این انتخابات نشان دهنده ی این است که مردم به سرنوشت کشور خودشان و همچنین به اهمیت که مجلس شورای اسلامی و قانون گذاری که مجلس برای مردم دارد اهمیت ویژه ای دارد.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب در طول سالهای متمادی، همه‌ی انتخابات‌ها سر وقت انجام گرفته و مردم در پای صندوقها حاضر شدند و رأی دادند. البتّه تبلیغات سوء آنها وجود داشته و از مدّتی قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات این تبلیغات همیشه ادامه داشته. شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم کشوری را پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد ولی مردم این امر را با حضور حداکثری خود نشان دادند که همیشه و همه جا کشور ایران مهم است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار