دیدار مدیرآموزش و پرورش قوچان با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

قوچان (پانا)- به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیر آموزش و پرورش قوچان به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی ، با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان در محل دفتر فرماندهی سپاه دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرآموزش و پرورش  قوچان با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

مدیریت آموزش و پرورش قوچان ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: بی شک مجاهدت های بسیج از زمان هشت سال دفاع مقدس تا این ایام و به ویژه در زمان خدمت رسانی در جهت مبارزه با بیماری منحوس کرونا بر هیچ فردی پوشیده نبوده و آنچه که امروز در سطح جامعه شاهد آن هستیم مرهون زحمات افراد بسیجی در تمامی عرصه ها می باشد.
مجید معتمدی تعامل دو نهاد را موجبات خیر و برکت برای دانش آموزان دانست و بیان کرد: حضور و درخشش دانش آموزان بسیجی در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی نشان از پویایی و تربیت و نشاط صحیح این نسل های آینده می باشد که بسیج توانسته است همراه با آموزش و پرورش در این زمینه فعالیت های موثری داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان نیز، تعامل و همراهی دو نهاد را در شهرستان خوب ارزیابی کرد و گفت: آنچه که امروز یک فرد بسیجی باید سرلوحه اعمال خودش داشته باشد وجود اخلاص در اعمال و رفتار می باشد بدین شکل که کارها و برنامه های اجرایی خود را تنها برای رضای خدا و نه دیده شدن توسط مردم به عرصه ظهور رساند.
در ادامه موسی الرضا کیوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قوچان به بیان برنامه و اقدامات اجرایی این نهاد در طول ایام هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد فضاسازی محیط اداری و مدارس همنوا با این ایام،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح فضای مجازی، پویش نذر خون ویژه همکاران فرهنگی، با خانواده معزز شهدا، تقدیر از بسیجیان و رزمندگان فرهنگی و ...از جمله برنامه های آموزش و پرورش قوچان در این ایام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار