پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی در پیامی از آحاد مردم برای خلق حماسه باشکوه تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید، خادم الرضا(ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور

متن پیام استاندر خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

تقدیر چنین رقم خورد که پنجمین سفر استانی حضرت آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی به شکلی عجیب و متفاوت رقم بخورد.

مردم خراسان جنوبی که همواره نشان داده‌اند در همه مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، پای کارند و حضور و همراهی خود را از آرمان‌های نظام دریغ نمی‌ورزند و چهار دوره سفر آیت‌الله رئیسی به این خطه را با شکوهی وصف‌ناشدنی میزبانی کرده‌اند برای پنجمین سفر هم سنگ تمام گذاشتند.

دیار تدین، ادب و فرهنگ در سومین روز از خرداد 1403 میزبان خادم الرضا علیه السلام، غمخوار ملت، رئیس جمهور محبوب و نماینده عالیقدر خود در مجلس خبرگان رهبری بودند. شکوه حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی، سردار موسوی و دکتر مالک رحمتی، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

بدون تردید صحنه‌های فراموش‌نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی‌های مکرر اهالی خراسان جنوبی از آن‌هایی است که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تَن کرده و قلبشان برای تعالی و شکوه ایران اسلامی و آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می‌تپد.

اینجانب به رسم وظیفه ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس خراسان جنوبی از هیئات و گروه‌های جهادی و مردمی سطح استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیت و طلاب گرانقدر، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های اجرایی و همچنین اعضای خدوم شورای تامین استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای استان برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسئلت دارم.

امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی‌ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار