استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد جاده‌ای در خراسان‌ جنوبی

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی از ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد جاده‌ای در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد جاده‌ای در خراسان‌ جنوبی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهر خضری دشت بیاض ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امروز فرصتی شد که با سفر به قاینات بازدیدی از ایستگاه‌های نوروزی انجام دهیم و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران را بررسی و رصد کنیم.
وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین ماه بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در جاده‌های مواصلاتی استان داشتیم که نشان می‌دهد خراسان جنوبی با توجه به موقعیت جغرافیای خاصی که دارد محل عبور و اسکان موقت مسافران نوروزی است.
استاندار گفت: این آمار نشان می‌دهد ما در حوزه خدمات‌ دهی به مسافران نوروزی در استان باید برنامه‌ ریزی خاص و ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.
قناعت بیان کرد:جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان‌ها از جمله قاین به صورت مرتب برگزار می‌شود و کمیته‌های دوازده‌گانه آن فعال است.
به گفته وی؛ تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات نوروزی به نحو احسن و شایسته پای کار هستند و به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌هایی که در خط مقدم خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند تقدیر کرد و افزود: همین روند خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی را در موج دوم سفرها که در پیش است، ادامه خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب و شایسته‌ای از هموطنان داشته باشیم.
استاندار از کاهش تصادفات فوتی و جرحی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول و در کاهش تصادفات فوتی رتبه سوم کشور را کسب کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار