جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 8

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 8 روز سه شنبه 14/8/1398 با حضورمینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه۸، اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه دوم منطقه در سالن شورا اداری آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 8

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور دانش آموزی اموزش و پرورش منطقه 8 روز سه شنبه 14/8/1398 با حضورمینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ،اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه دوم منطقه در سالن شورا اداری آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.

درابتدا مدیرآموزش و پرورش منطقه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد به جمع و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران عزیز در خصوص همکاری در اعزامهای قبلی راهیان نور و تلاش و کوشش آنان در برگزاری برنامه های تربیتی و پرورشی در مدارس بیان داشتند: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است. وقتی صحبت از اردوی راهیان نور می شود انسان یاد حس خوبی و همدلی و اخلاق مداری دوران جنگ تحمیلی با همه سختیهایی که داشت می افتد.

در ادامه شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) اذعان داشت: آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و آشنایی با نحوه و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی است.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید تعداد 250 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم از تاریخ 29 آبان الی 3آذر 1398به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار