بازدید فروتن مدیرآموزش‌وپرورش منطقه18 از مدارس صفا و شهیدقدوسی

تهران (پانا) - عطا اله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه18 حامل تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به مناسبت شروع آغازسال تحصیلی99-98 به مدارس منطقه بود.

کد مطلب: ۹۵۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فروتن مدیرآموزش‌وپرورش منطقه18 از مدارس صفا و شهیدقدوسی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، پس از آیین آغاز سال تحصیلی 99-98 که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، در بازدیدی عطاءاله فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه، با حضور درمدارس صفا و شهیدقدوسی، آغاز بهارتعلیم و تربیت را از طرف دکتر روحانی ریاست جمهوری و حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش همچنین فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، به تمام دانش آموزان و معلمان معزز تبریک گفت.

وی با حضور در دفتر معلمان با کادر آموزشی و معلمان این مدرسه، درخصوص رتبه بندی معلمان، صدوراحکام فرهنگیان از ابتدای مهر، ساماندهی نیروی انسانی همچنین در مورد ساحت‌های سند تحول بنیادین نکاتی را بیان نمود وعنوان نمود: با یاری همدیگر، مدرسه‌ای شاد و پرنشاط بسازیم و محیط مدرسه را به محیط رشد تبدیل کنیم.

درانتها فروتن از همراهی تمامی همکاران درعرصه تعلیم و تربیت و زحمات این عزیزان در طول سال تحصیلی گذشته ، قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود تا در سال تحصیلی 99-98 ، با همکاری و هم اندیشی، شاهد ارتقاء اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی وتربیتی و درخشش فرزندان مستعد منطقه18 باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار