نشست هم‌اندیشی مسئولان دانش‌آموزی تهران با محور آموزش مربیان و مدیریت مصرف انرژی

تهران (پانا) - جلسه‌ای با حضور معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی و رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و جمعی از معاونان پرورشی و تشکیلاتی مناطق مختلف تهران، با محوریت بررسی اجرای طرح «سرپرست محله‌محور» و آموزش مربیان در راستای کاهش الگوی مصرف و بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۱۳۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مسئولان دانش‌آموزی تهران با محور آموزش مربیان و مدیریت مصرف انرژی

ارسال دیدگاه