معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:
پانا بستر تربیت رسانهای دانشآموزان است
تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزشوپرورش شهر تهران با تأکید بر نقش خبرگزاری پانا در تربیت اجتماعی و رسانهای دانشآموزان گفت: پانا بستری مهم برای پرورش نسل تحلیلگر، مسئولیتپذیر و روایتگر ارزشهای فرهنگی است و حمایت از دانشآموزخبرنگاران باید با نگاه آموزشی و تربیتی دنبال شود.
نشست مدیران پانا مناطق ۱۹گانه شهر تهران با حضور محمد عکاف؛ مدیرعامل خبرگزاری پانا، حبیباله قربانیمهر؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزشوپرورش شهر تهران، نرگس مظفر؛ مدیر سازمان دانشآموزی شهر تهران، زهره دارابی؛ مدیر پانا شهر تهران، جمعی از کارشناسان و مدیران پانا مناطق برگزار شد.
در این نشست، حبیباله قربانیمهر با تأکید بر نقش اثرگذار پانا در تربیت اجتماعی و رسانهای دانشآموزان گفت: خبرگزاری پانا یکی از مهمترین بسترهای پرورش مسئولیتپذیری، تحلیلگری و مهارت روایتگری در بین دانشآموزان است و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
وی با اشاره به جایگاه آموزش خبرنگاری در برنامههای پرورشی افزود: دانشآموزخبرنگاران سرمایههای فرهنگی آموزشوپرورش هستند و تقویت انگیزه، آموزش مستمر و اعتماد به توانمندی آنها، مسیر رشد این مجموعه را هموارتر میکند.
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران همچنین بر لزوم تعامل سازنده میان مرکز، استان و مناطق تأکید کرد و گفت: همافزایی، هماهنگی و نگاه حمایتی به فعالیتهای دانشآموزمحور، میتواند پانا را به رسانهای پویا، جریانساز و اثرگذار در سطح کشور تبدیل کند.
در ادامه این نشست، محمد عکاف مدیرعامل خبرگزاری پانا و نرگس مظفر مدیر سازمان دانشآموزی شهر تهران نیز به بیان دیدگاهها، دغدغهها و برنامههای پیشرو در حوزه خبرنگاری دانشآموزی پرداختند.
زهره دارابی، مدیر پانا شهر تهران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجامشده، به چالشها و نیازهای پانا مناطق اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر، شفافیت در روندها و توجه به ماهیت آموزشی و تربیتی خبرگزاری پانا شد.
این نشست با تبادل نظر مدیران پانا مناطق ۱۹گانه شهر تهران و بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت فعالیتهای خبری و آموزشی به کار خود پایان داد.
ارسال دیدگاه