معاون مرکز ارزشیابی تضمینی کیفیت آموزش و پرورش:
رشد چشمگیر دانشآموزان پایه یازدهم، نویدبخش تداوم موفقیتها در سال آینده است
تهران (پانا) - در حاشیه نشست کارگروه تدوین سند دوازدهمین دوره مجلس دانشآموزی جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس، در گفتوگویی صمیمی به پرسش از امیرحسین سلطانی فلاح، معاون مرکز سنجش و ارزیابی وزارت آموزش و پرورش نشستند.
امیرحسین سلطانی فلاح؛ معاون مرکز ارزشیابی تضمینی کیفیت آموزش و پرورش، رشد قابل توجه عملکرد دانشآموزان پایه یازدهم را نویدبخش موفقیتهای بزرگتر در سال آینده دانست و ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاشها وبرنامهریزیهای انجامشده در آموزش و پرورش، این روند صعودی در پایه دوازدهم نیز ادامه یابد و دانشآموزان به جایگاه شایسته خود دست یابند.
در حاشیه نشست کارگروه تدوین سند دوازدهمین دوره مجلس دانشآموزی جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان مجلس، در گفتوگویی صمیمی به پرسش از امیرحسین سلطانی فلاح؛ معاون مرکز ارزشیابی تضمینی کیفیت وزارت آموزش و پرورش نشستند.
امیرحسین سلطانی فلاح در این نشست، در گفت و گو با خبرنگار پانا عنوان کرد: «مسئله مطالعه طولی تحلیل نتایج آزمون نهایی، گزارشهایی را برای ما شفاف میکند که گزارشها به لطف خدا نشان میدهد؛ دانشآموزانی که امسال در پایه یازدهم حضور داشتند، جهش بسیار خوبی نسبت به سال گذشته کردهاند که این موضوع جای تحسین بسیاری دارد.»
سلطانی افزود: «دانشآموزان پایه دوازدهم در همان خوشه که سال گذشته پایه یازدهم بودند، توانستند یک عملکرد مشابهی از سال قبل داشتهباشند و ثبت کنند؛ لذا ما برای دانشآموزانی که امسال در پایه دوازدهم تحصیل میکنند آرزوی موفقیت میکنیم و پیشبینی ما بر این است که به امید خدا دانشآموزان می توانند با همت و تلاشی خوب، جهشی را که امسال تکرار کردند برای سال آینده هم تکرار کنند تا موفقیتهای بالاتری را کسب کنند.»
معاون مرکز ارزشیابی تضمینی کیفیت آموزش و پرورش در ادامه گفت: «دانشآموزان تهرانی در پایه یازدهم رشد و جهش خیلی خوبی داشتند و در پایه دوازدهم، دانشآموزان خوشهای که امسال پایه دوازدهم بودند، مشابه عملکرد قبل که پایه یازدهم بودند را داشتند و تقریبا همان عملکرد را تکرار کردند و ما با توجه به جهشی که دانشآموزان در پایه یازدهم داشتند، امیدواریم که امسال بتوانند به آنچه که شایستگی آن را دارند، برسند و نتیجه خوبی رقم بزنند. سال گذشته دانشآموزانی که در پایه دوازدهم بودند، توانستند جهش شگفتانگیزی را انجام دهند و نزدیک به هفتدهم افزایش عملکرد داشتند و امسال هم با برنامهریزیهایی که در آموزش و پرورش انجام شدهاست؛ امیدواریم دانشآموزان بتوانند در راستای توانمندسازی حرکت کنند، گام بردارند و رتبه بهتری کسب کنند.»
ارسال دیدگاه