رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای آموزش و پرورش شهر تهران:

لیگ جت، یکی از موثرترین طرح‌های تربیتی اجرایی و یک کار ترکیبی متفاوت است

تهران (پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای آموزش و پرورش شهر تهران، جامعه هدف لیگ جت را همه مدارس متوسطه دانست و گفت در این طرح که یکی از موثرترین طرح‌های اجرایی است باید به نسل جدید که کنشگر هستند به‌خصوص در فضای مجازی توجه ویژه شود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جت، یکی از موثرترین طرح‌های تربیتی اجرایی و یک کار ترکیبی متفاوت است

سیدقاسم قربان‌پور گنجی در جلسه مصححان لیگ جت این طرح را یکی از موثرترین برنامه‌ها دانست و آن را یک کار تربیتی ترکیبی متفاوت عنوان کرد و گفت: در این طرح ۴ تا ۵ برنامه باهم در یک برنامه اجرا شده و یکی از ویژگی‌های با اهمیت آن داشتن متولی مشخص و سازماندهی خوب برای ادامه راه است یعنی دورنمای مشخصی را برای خود ترسیم کرده است.

وی بر امتداد لیگ جت در داخل مدارس تاکید کرد و افزود: باید این طرح به نحوی اجرا شود که بچه‌ها را جذب کرده و برای ادامه راه ترغیب کند. همچنین باید در این طرح به خوبی به نسل جدید که کنشگر هستند در فضای مجازی توجه ویژه‌تر بشود.

این مقام مسئول به آسیب‌شناسی این طرح در جهت مکمل‌شناسی در مناطق اشاره کرد و اظهار کرد: جذب شوراهای دانش‌آموزی برای درگیر کردن آن‌ها در رابطه با این طرح در تابستان از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.

قربان‌پور گنجی در ادامه ضمن آموزش نحوه تصحیح اوراق آزمون لیگ جت و نمره‌گذاری آن به حاضرین گفت: پس از تصحیح اوراق و اعلام نتایج به طور کامل، اجرای یک اردوی تفریحی برای عوامل در تابستان را خواهیم داشت.

وی یکی دیگر‌ از ویژگی‌های مهم این طرح را توجه ویژه به نقش و جایگاه مربیان و دانش‌افزایی بیان کرد.

در این جلسه، برنامه‌های تمام مناطق نوزده‌گانه شهر تهران از منظر چگونگی اجرای طرح جت در مدارس توسط رئیس اداره فرهنگی و هنری مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی درباره نحوه اجرای آزمون و چگونگی فعالیت‌های طرح جهاد تبیین به مناطق ابلاغ شد.

خبرنگار : ندا کیایی عکاس : ندا کیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار