«سید محمد موسوی‌اعظم» معلم و هنرمند سینما درگذشت

تهران (پانا) - سیدمحمد موسوی اعظم، معاون روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران و مدرس سینما در 46 سالگی پس از مبارزه با بیماری آنفلوانزای عفونی دارفانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
«سید محمد موسوی‌اعظم»  معلم و هنرمند سینما درگذشت

سید محمد موسوی اعظم، متولد سال 1357 در یاسوج و فارغ التحصیل رشته سینما گرایش فیلمبرداری از دانشگاه هنر تهران، مدرس دوره های فیلمسازی و تصویربرداری انجمن سینمای جوانان یاسوج، فارغ التحصیل دوره یکساله فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان ایران، فیلمبردار و تصویر‌ بردار ده‌ها فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند بلند و دبیر آموزش و پرورش شهر تهران بود که پنجشنبه سوم خرداد ماه به دیدار حق شتافت.

وی با ۲۶ سال سابقه خدمت صادقانه در آموزش و پرورش منطقه ۱۲ در سمت‌های مختلف خدمت کرده که در نهایت باتوجه به توانایی‌های فردی، اخلاق مداری و تخصص در فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سال‌ها در سمت مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ مشغول خدمت بوده که در نهایت استعدادهای وی شکوفا و ضمن ارتقای جایگاه در سال ۱۴۰۱ به سمت معاون روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شد.

شایان ذکر است امروز در اداره آموزش و پرورش شهر تهران مراسم یادبودی با حضور مسئولان و همکاران آن عزیز سفر کرده برگزار شد و همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری وی در شهر یاسوج برگزار و طی روزهای آینده مراسم یادبودی برای وی در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار خواهد شد.

سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران درگذشت ناگهانی و دردناک سید محمد موسوی اعظم را به خانواده وی و جامعه فرهنگیان و سینماگران تسلیت گفت.

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار