دانش‌آموز خبرنگار پانا منطقه ۶ تهران:

آیت‌الله رئیسی شخصیتی جهادی داشت

تهران (پانا) - یک دنش‌آموزخبرنگار پانا منطقه ۶ تهران با تاکید بر اینکه ما ملت شهادتیم، شخصیت آیت‌الله رئیسی را یک شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی شخصیتی جهادی داشت

مبین جوکار در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سیدابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی) به پانا گفت: «این واقعه ناگوار را به ملت ایران عزیز و به‌ویژه به رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.»

وی بیان کرد: «شهید آیت‌الله رئیسی دارای ویژگی‌های برجسته فراوانی بود. ایشان یک خدمتگزار دلسوز نه فقط برای ملت ایران بلکه برای اسلام و مسلمین بود.»

جوکار افزود: «ایشان برای حمایت از اسلام عزیز در مقابل مستکبرین عالم، مردانه ایستاد. سخنرانی‌های ایشان در سازمان ملل، هیچ وقت فراموش نمی‌شود؛ صحبت‌هایی که در حمایت از قرآن، اسلام، مظلومین عالم، مظلومین فلسطین و غزه کرد و همچنین ایستادگی ایشان در برابر اسرائیل و صهیونیست‌‌ها هرگز فراموش نمی‌شود و از ذهن‌ها نخواهد رفت.»

وی اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های مهم ایشان اخلاص بود، واقعا کار ایشان برای خدا بود و چنانچه می‌بینیم که همه دنیا به نوعی غصه‌دار شهادت ایشان هستند و همه کسانی که ایشان را می شناختند به نوعی از ایشان به عظمت یاد می‌کنند.»

نویسنده : محمد مهدی کاظمی خبرنگار : محمد مهدی کاظمی , محمدمهدی کاظمی عکاس : محمد صادق نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار