مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ شهر تهران:

شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش مظلومانه و جانکاه بود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ شهرتهران شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را مظلومانه و جانکاه خواند و هدف از حضور فرهنگیان منطقه در این مراسم را اجر نهادن به خدمات خدمتگزاران مسیر توسعه و آبادانی کشور و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش مظلومانه و جانکاه بود

حضور گسترده فرهنگیان منطقه ۶ شهر تهران 

مدیر دستگاه آموزش و پرورش منطقه ۶ با جمعیت کثیری از همکاران فرهنگی، بار دیگر با حضور گسترده خود به همراه سایر فرهنگیان آموزش و پرورش شهر تهران، پیکر شریف رئیس جمهور محبوب، مردمی و خستگی ناپذیر و همراهان صدیقشان را بدرقه و با آن مجاهدان حقیقی وداع کردند.

پروانه شادمانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران ضمن ابراز تأسف و اندوه از این ضایعه دردناک و خسارت بار در گفت‌و‌گو با پانا شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و شهید حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و سایر همراهان شهیدش را مظلومانه و جانکاه خواند و هدف از حضور فرهنگیان منطقه ۶ در این مراسم سوگواری را اجر نهادن به خدمات خستگی‌ناپذیر آن خدمتگزاران مسیر توسعه و آبادانی کشور عزیز ایران اسلامی و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهیدان خواند.

شادمانی افزود: در مراسم بدرقه و وداع با پیکر شهیدان خدمت و در این روز فراموش ناشدنی، فرهنگیان منطقه ۶ بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و صفوف فشرده نماز به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را نشان از تجدید پیمان و بیعت ناگسستنی امت با ولی فقیه زمان خودشان دانست.

 وی خاطرنشان کرد: این سوز دل و مشارکت پر شعور جامعه فرهنگیان، نشان داد که در مسیر تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهیدان راه خدمت، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

خبرنگار : محمد‌مهدی علی‌خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار