مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ شهر تهران:

الگوی دختران ایران باید زنان تراز قرآن کریم و کتب تاریخی باشد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ شهر تهران در جشن بزرگ دختران خورشید؛ الگوی دختران ایران را زنان تراز قرآن کریم و کتب تاریخی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
الگوی دختران ایران باید زنان تراز قرآن کریم و کتب تاریخی باشد

جشن بزرگ دختران خورشید با حضور قاسم بیانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، زهرا بهرامی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران در سالن کوثر برگزار شد.

این جشن با عطر بوی حرم رضوی و با اجرای گروه سرود خردسالان رضوی که با نوای دلنشین و رضائیشان دلها را روانه‌ی مشهد الرضا کردند، همراه بود و حضور خادمان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی، حال و هوای معنوی را به برنامه داد. همچنین این جشن با همکاری خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه ۱۴ در دو روز برای دختران مقطع دبستان و دوره‌ی متوسطه اول و دوم برگزار شد.

قاسم بیانی ضمن تبریک ایام دهه‌ی کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم و خواهر بزرگوارشان و روز دختر در راستای برگزاری این جشن گفت: "یکی از راهکار‌های تربیت و تعلیم نوجوانان و جوانان دانش‌آموز، الگو سازی برای آنهاست. دختران و زنان سرزمین ما باید با توجه به آیات قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت، شخصیت‌هایی را مانند حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت خدیجه(س) الگوی خود در زندگی قرار دهند. دختران و زنان می‌توانند با مطالعه‌ی تاریخ، قرآن و کتب دیگر الگویی درست را برای خود انتخاب کنند و پیروی از آن الگو باعث سعادت و هدایت آنان در مسیر زندگی آنها خواهد شد.

قاسم بیانی همچنین ادامه داد: "ما هر ساله در دهه‌ی کرامت برنامه‌های متنوع زیادی را برای بزرگداشت روز دختر و مقام دختر در سطح منطقه و مدارس اجرا می‌کنیم. امسال نیز بحمدالله توانستیم در دو برنامه‌ی مجزا برای دختران دبستانی و متوسطه یک و دو جشنی باشکوه برگزار و از آنها تقدیر کنیم و به آنها یادآوری کنیم که هیچ گاه الگو های اصلی خود را فراموش نکنند و به سوی الگو‌های امروزی که هیچ منفعتی برای آنها ندارد نروند که این باعث آسیب‌های فراوانی در مسیر زندگی آنها خواهد شد.

در پایان برنامه از دختران محجبه  به پاس انجام درست و کامل واجبات الهی از طرف خادمان حرم رضوی به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.

 

خبرنگار : هادی تبار عکاس : هادی تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار