پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در طی پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه؛ سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را به جامعه فرهنگی شهر تهران تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم

متن پیام به این شرح است:

                 ‌‌‌‌به‌نام خداوند علم و اندیشه

«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است» امام علی علیه‌السلام

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادآور عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، جلوه‌های ناب عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و مجاهدانه و دلسوزانه به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته‌اند.

بی‌تردید پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز است و با عنایت به نقش  اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است. امروز در گام دوم انقلاب اسلامی نیز، مسیر پیشرفت جامعه به دست توانای معلمان و افسران سپاه پیشرفت و تحول چشم انداز جامعه از رهگذر تحول در تعلیم و تربیت رقم خواهد خورد و تاکیدات مکرر رهبر حکیم انقلاب و تعابیر عمیق ایشان، بهترین گواه بر این ادعا است، از این‌رو به پاس کرامت انسان‌هایی چنین مقدس، باید سر تعظیم فرود آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، روز و هفته نکوداشت مقام معلم را به فرهنگیان اندیشمند، فهیم، پر‌تلاش و دلسوز تبریک عرض نموده و به افتخار جایگاه رفیع معلمی‌ مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان ارجمند اعلام می نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است با همراهی فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان مستعد و خانواده‌های انها شاهد رشد، پیشرفت و تعالی در حوزه آموزش و پرورش باشیم .

                       سید احمد موسوی

                 معاون‌پرورشی وفرهنگی

              آموزش و‌پرورش شهر تهران

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار