معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران:

امنیت و رقابت در انتخابات مورد توجه عوامل اجرایی قرار دارد

تهران (پانا) - معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای اولین بار نسبت به تهیه پک اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای صورت گرفته است، امنیت و رقابت در انتخابات را اولویت اول عوامل اجرایی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و رقابت در انتخابات مورد توجه عوامل اجرایی قرار دارد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان تهران با حضور نمایندگان فرماندار در مناطق ۳، ۴، ۷، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۷ و ۱۹ برگزار شد.

احمد قیومی با اشاره به نیروهای متخصص به‌کارگرفته‌شده در این دوره از انتخابات افزود: این نیروها به‌صورت مداوم، آموزش‌های لازم را طی کرده و به‌صورت دقیق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم در امر برگزاری مطلوب انتخابات در نظر گرفته شده است.

قیومی اضافه کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» مبنی بر توجه به موضوع سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات حتما مورد توجه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات خواهد بود.

حامد شایان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط نمایندگان فرماندار و مسئولین و اعضای کمیته فناوری اطلاعات در زمینه چینش عوامل اجرایی و همچنین بررسی وضعیت مطلوب آنتن‌دهی شعب در روز اخذ رای عنوان کرد: برای اولین بار نسبت به تهیه پک اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

شایان با اشاره به لزوم تشکیل میز هدایت با حضور کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین «فاتب» اظهار کرد: در انتخابات اسفندماه در حوزه انتخابیه تهران، شعبه مربوط به رای‌اولی‌ها، شعبه خاص خواهران و همچنین شعبه ویژه یادمان شهدا در نظر گرفته شده است.

دانش‌آموزخبرنگار: محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار