لونی: بهبود کیفیت آموزشی از برنامه های مهم در مدارس شاهد است

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار بهبود کیفیت آموزشی را از برنامه ها و اهداف مهم در مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
لونی: بهبود کیفیت آموزشی از برنامه های  مهم در مدارس شاهد است

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش منطقه چهار، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان شاهد آسیه برگزار شد.

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش منطقه چهار، با حضور موذن زاده، رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار، شهیدی زاده، سرپرست فعلی این مجموعه و اعضای این ستاد و پس از مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان شاهد آسیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، اظهار کرد: فرزندان شاهد میراث دار امانت های گرانقدری هستند که همچون نگینی درخشان در مدارس شاهد می درخشند و باید به امر تعلیم و تربیت این عزیزان توجه ویژه داشت.

لونی ضمن تاکید بر نظارت بر امر آموزش دانش آموزان در شرایط پیش آمده از شیوع بیماری کرونا بهبود کیفیت آموزشی را از برنامه ها و اهداف مهم در مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: تشکیل شورای بهبود کیفیت آموزشی، تعامل حداکثری با دانش آموزان و خانواده ها و وقت گذاری و نظارت بیشتر از عوامل نیل به این هدف مهم خواهد بود.

در ادامه مدیران مدارس شاهد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آموزشی مدارس خود با هدف تجربه گردانی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه با حضور سرهنگ کاظم رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا از موذن زاده رییس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار و رقیه رحمانی مدیر پیشین مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد شهید دهقان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار