شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در شورای قرآن و عترت، دارالقرآن ها را پیشتاز عرصه تولید محتوا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار

شورای قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسعود رضایی، مسوول حراست، فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز، زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(س) و حسین بختیاری، کارشناس قرآن، عترت و نماز در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در مدارس منوط به رعایت مفاد بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران دانست.

صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز، با گزارش مختصری از فعالیت های کارشناسی از برنامه های هیئت سجادیه در اداره، آمادگی حوزه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) جهت اعزام مداح به محافل حسینی به صورت جهادی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در دهه فریضتین (دهه اول ماه محرم الحرام) و درخواست جلسه کمیته فضا برای نام گذاری دارالقرآن سخن گفت.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار بر همکاری مدارس با هیئات مذهبی دارای مجوز فعالیت به منظور اقامه عزا در فضای باز و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی تاکید و دارالقرآن حضرت زهرا(س) را در عرصه تولید محتوا پیشتاز عنوان کرد.

لونی تصریح کرد: تولید محتوا باید به مصرف مدارس برسد.

بختیاری، کارشناس قرآن، عترت و نماز از تکریم دانش آموزان برگزیده مسابقات بر اساس مصوبه شورای قرآن، عترت و نماز منطقه به منظور ثبت نام در مدارس عادی مورد تقاضا خبر داد و تمرکز بر نذر بهداشتی همزمان با سایر نذورات در ایام ماه محرم الحرام اشاره کرد.

کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(س) با توضیح فعالیت های مجازی دارالقرآن و نتایج و بازخوردهای مثبت آن، حمایت مادی و معنوی از برنامه را خواستار شد و اضافه کرد: کانال به وقت عصر مانند بانک اطلاعات است و مدارس می توانند فراخور نیاز فرهنگی، دینی و مذهبی مخاطبان از آن برداشت و استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار