رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

تعطیلی تعدادی از مدارس استان بوشهر

بوشهر(پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی نوبت بعد از ظهر امروز همه مدارس استان به جز شهرستان های گناوه و دیلم و مدارس متوسطه اول و دوم تنگستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی تعدادی از  مدارس استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مجید اجرایی با اعلام تعطیلی بیشتر مدارس استان در نوبت بعد از ظهر امروز اظهار داشت: با توجه به شدت بارندگی‌ها، مدارس همه دوره های تحصیلی استان به جز شهرستان های گناوه، دیلم، منطقه ریگ و همچنین مدارس متوسطه اول و دوم تنگستان و دلوار تعطیل شدند.

وی تصریح کرد: مدارس همه دوره های تحصیلی شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی، عسلویه، جم، دیر و کنگان و مناطق خارگ، بردخون، کاکی، سعدآباد، شبانکاره و آبپخش و همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی تنگستان و دلوار در نوبت بعد از ظهر روز دوشنبه تعطیل شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: پیش از این مدارس همه دوره های تحصیلی شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان و همچنین مناطق خارگ، سعدآباد، شبانکاره، سعدآباد، دلوار و کاکی در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل شده اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار