ضرورت توجه ویژه به مسائل زیست محیطی در اجرای پروژه‌های نفتی در استان

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر بر ضرورت توجه ویژه به مسائل زیست محیطی در اجرای پروژه‌های نفتی در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه ویژه به مسائل زیست محیطی در اجرای پروژه‌های نفتی در استان

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اجرای طرح های نفت و گاز در شمال استان اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد تاکید، توجه به مسائل زیست محیطی است که انتظار داریم مجریان طرح به این موضوع توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: مسئله دیگر، توجه مجموعه های نفتی به مسئولیت اجتماعی است که انتظار داریم در شهرهایی که پروژه های نفتی در حال اجراست به این امر توجه ویژه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح های نفتی شرکت نفت و گاز گچساران که در بخش از محدوده جغرافیایی استان بوشهر در حال انجام است گفت: فرماندار گناوه تاکنون گزارشهای مختلفی در این زمینه داده و آماده همکار با مجموعه های نفتی است ضمن اینکه همکاری لازم هم صورت گرفته است.

گراوند اضافه کرد: شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت گچساران برای حفاظ از خطوط لوله نفت و گازی که در محدوده استان بوشهر دارد نیروی انسانی در نظر بگیرد و فرمانداری گناوه هم در این زمینه نهایت همکاری را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از طرحهایی که اجرای آن قرار بوده با اعتبارات نفت انجام شود ورودی شهر گناوه است که هنوز اجرایی نشده لذا انتظار داریم مجموعه نفت که متعهد به اجرای این طرح است در زمان مقرر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: فرماندار گناوه با همکاری مجموعه های نفتی مواردی که در زمینه انتقال نفت و گاز در این شهرستان دچار مشکل شده را حل و فصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار