در بردخون

نشست هماهنگی روستا مرکزی تشکیل شد

بردخون،بوشهر(پانا)_ نشست هماهنگی و برنامه ریزی طرح روستامرکزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی روستا مرکزی  تشکیل  شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار کرد: تحصیل دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و برای ایجاد زمینه لازم همه اقدامات انجام می گیرد.

ظهیر محمودی افزود: گروهی از دانش آموزان مجبورند از روستاها در مدارس مرکز شهر حضور پیدا کنند که برای انتقال آنان نیازمند وسیله نقلیه هستیم.

وی اضافه کرد: اجرای طرح روستامرکزی در راستای انتقال دانش آموزان روستایی بویژه دختران صورت می گیرد تا آنان بتوانند به راحتی در کلاس های درس حاضر شوند.

محمودی ادامه داد: انتقال دانش آموزان بیشتر در بین در دوره متوسطه اول و دوم صورت می گیرد زیرا این مدارس در همه روستاها استقرار ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اجرای طرح روستامرکزی را در منطقه مهم دانست و گفت: اگر این طرح در منطقه اجرا نشود ممکن است تعدادی از دانش آموزان ترک تحصیل کنند که این شایسته نیست.

وی خواستار مشارکت مردم و مسئولان در اجرای طرح شد و ابراز داشت: شوراهای اسلامی، دهیاران، مردم، اولیای دانش آموزان و مسئولان ما را در اجرای مناسب طرح یاری دهند تا خللی در ادامه آن ایجاد نشود.

در ادامه اعضای نشست پیرامون چگونگی اجرای طرح و حمایت عملی از آن مطالبی بیان نمودند.

گفنی است : طرح روستا مرکزی با 6 دستگاه مینی بوس در منطقه بردخون صورت می گیرد تا دانش آموزان روستایی بتوانند در کلاس های درس به صورت منطم حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار