نشست کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی مدارس تنگستان برگزار شد

بوشهر/تنگستان (پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تنگستان گفت : کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی روستا مرکزی با حضور مدیران مدارس در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی مدارس تنگستان برگزار شد

کرامت احمدی زاده بیان داشت : تامین وتایید صلاحیت خودروها و رانندگان در سطح شهر بر عهده پلیس راهور ناجا و شهرداری می باشد و درمدارس حومه شهر و روستا ، به عهده بخشداری ها ، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تنگستان افزود : شیوه نامه اجرای سرویس های حمل ونقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید به تمامی مدارس شهری ارسال و درصورتی که مدارس برای تردد دانش آموزان از وسایل نقلیه استفاده می کنند ملزم به رعایت کامل مندرجات آئین نامه می باشند وحتما انجمن مدرسه نسبت به اخذ قرار داد اقدام نماید .

ویتصریح نمود : بکارگیری رانندگان " مجرد " در تمامی مدارس اعم از دخترانه وپسرانه ممنوع می باشد.

احمدی زاده در ادامه تاکید کرد : اولیاء دانش آموزانی که قصد ندارند از سرویس مدرسه استفاده کنند می بایست فرم رضایت نامه را تکمیل و مفاد آن را تایید نمایند .

رئیس کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی تصریح کرد:سرویس های روستا مرکزی به شرکت مسافربری سیر و سفر تنگستان با مدیریت داریوش قایدی حقیقی واگذار گردید و مدیران مدارس باید با این شرکت قرارداد منعقد نمایند.

کرامت احمدی زاده اظهار داشت:در خصوص سرویس های شهری با توجه به عدم شرکت حمل درون شهری در شهرستان، شهرداری اهرم هماهنگی لازم جهت واگذاری سرویس ها به یکی از شرکت های فعال در مرکز استان به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار