رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر:

مبنای اساسی تشکیلات دانش آموزی تربیت دانش آموزان است

دشتستان ( پانا ) رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: مبنای اساسی تشکیلات دانش آموزی تربیت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۲۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مبنای اساسی تشکیلات دانش آموزی تربیت دانش آموزان است

محمود حسنی توابع مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر بیان داشت : خلاء در امور تربیتی مدارس باعث ایجاد سازمان دانش آموزی طی اساسنامه ای بر اساس آموزه های قرآنی در سال 1387 شد.

وی اظهار داشت: سازمان دانش آموزی دارای 12 منش و اصول می باشد که هر کدام از این منش ها تفسیر یک آیه از قرآن کریم است.

وی ادامه داد: شادی و نشاط در مدارس از طریق ساختار تشکیلاتی سازمان دانش آموزی محقق خواهد شد و مبنای اصلی و اساسی تشکیلات تربیت دانش آموزان می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به کسب مقام اول شهرستان دشتستان در ساماندهی و جذب سازمان دانش آموزی افزود : شهرستان دشتستان در عملکردهای تشکیلاتی و توسعه کمی و کیفی اهداف سازمان دانش آموزی در مدارس به خصوص مدارس ابتدایی و غیر دولتی یک الگو برای سایر شهرستان ها می باشد .همچنین تیم سازمان دانش آموزی دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان مقام دوم مسابقات گلایدر کشوری را کسب نموده است.

سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز در همایش تجلیل از فعالان سازمان دانش آموزی دشتستان ضمن تشکر از مربیان فعال این سازمان گفت: در سطوح مختلف آموزش و پرورش اعتقاد بالایی نسبت به توانایی سازمان دانش آموزی جهت آموزش نظم، تفکر تشکیلاتی و کار گروهی وجود دارد.

وی ضمن اشاره به آموزه های قرآن اظهار داشت: ایمان ،تقوا و صداقت باعث آرامش انسان هاست لذا از ویژگی های هر تشکیلاتی باید رعایت این اصول ها باشد.

لواسانی فرد ادامه داد: در تشکیلات سازمان دانش آموزی فرزندان ما آموزش های نظم و کار گروهی را فرا گرفته و همین آموزش هاست که در آینده باعث بهبود وضعیت زندگی آنان شده و در واقع روش های خوب زندگی کردن درآینده را یاد می گیرند.

این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در ایام ماه رمضان قرآن را با معارف و درک عمیق جهت انتقال آن به دیگران بخوانیم در این راستا وظیفه معلمان تربیتی بیشتر احساس می شود تا با درک مفاهیم آموزه های قرآنی مفاهیم اصلی قرآن را به دانش آموزان انتقال و تنها مبحث قرائت و ختم قرآن در نظر گرفته نشود.

حبیب اله بوستانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان دشتستان در ادامه این همایش گفت: سازمان دانش آموزی دشتستان از سال 92 با 8 گروه فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر دارای 64 گروه سازمان دانش آموزی می باشد.

بوستانی ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش دشتستان به پاس زحمات و حمایت هایشان جهت کسب مقام اول دشتستان در سطح استان افزود: امروز از زحمات 64 مربی فعال که با عملکرد خالصانه خود در گروه های پیشتاز سازمان باعث کسب این مقام شده اند با اهدا لوح وزارت آموزش و پرورش تقدیر می شود.

در این آیین کلیپی از فعالیت های سازمان دانش آموزی دشتستان پخش گردید.

اجرای این همایش تجلیل با سعداله قاسمی از مربیان برتر سازمان دانش آموزی و گروه های پیشتازان بود.

گروه سرود پیشتازان دبستان شهید جاوید کازرونی در دو اجرای متفاوت سرودهای در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) و روز معلم اجرا نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار