فعالان حوزه سلامت دانش‌آموزی دشتستان تجلیل شدند

دشتستان (پانا) - آیین تجلیل از مقام‌آوران و فعالان حوزه سلامت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان با حضور مدیر و معاونان پرورشی و پشتیبانی در سالن اجتماعات شهید رضایی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالان حوزه سلامت دانش‌آموزی دشتستان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، آیین تجلیل از مقام‌آوران و فعالان حوزه سلامت دانش‌آموزی شهرستان با حضور سلیمان حیاتی‌اصل (مدیر آموزش و پرورش) و ابوذر خلیفه و یدالله شجاعی (معاونین پرورشی و پشتیبانی) در سالن اجتماعات شهید رضایی برگزار شد.

در این آیین از مقام‌آوران و فعالان حوزه سلامت که مدیران، معاونان، معلمان، اولیا، مراقبان و رابطان سلامت در قسمت‌های جشنواره سفیران سلامت، رادیو سلامت، تولید محتوا، مسابقه بیماری‌های تنفسی، مدیران فعال، رابطان فعال، جشنواره الگوی برتر تدریس، ارزشیابی مراقبان سلامت و فعالیت‌های مراقبان سلامت، تجلیل به عمل آمد.

این مقام‌ها شامل ۱۰ مقام استانی و ۱۵ مقام شهرستانی و ۶ مدیر فعال و ۷ رابط سلامت فعال بود که در جشنواره سفیران سلامت شرکت کرده بودند و ۴ مقام شهرستانی جشنواره الگوی برتر تدریس، ۳ مقام ارزشیابی مراقبان سلامت و ۱۹ مراقب سلامت تجلیل و تقدیر شدند.

شهرستان دشتستان دارای ۱۹ اتاق بهداشت که شامل  ۳۶ مدرسه می‌شود و ۴۴۸۰ سفیر سلامت دانش‌آموزی است.

خبرنگار : علیرضا صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار