رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

نگاه ویژه‌ای به تنگستان داریم

تنگستان(پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر از رفع بخشی از مشکلات در حوزه درمانی شهرستان تنگستان داد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ویژه‌ای به تنگستان داریم

حسن ملکی زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: اصلی‌ترین مطالبات مردم تنگستان از ما، تجهیز و توسعه زیرساخت‌های درمانی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم بوده است.

ملکی زاده ضمن تشکر از مجموعه شبکه بهداشت و درمان و مدیریت بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم، ادامه داد: به واسطه تلاش های شبانه روزی ریاست بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم و مدیریت شبکه بهداشت و درمان تنگستان، پزشکان متخصص متعددی در این بیمارستان حضور پیدا کردند.

وی افزود: در بخش درمانی و معضلات موجود حوزه قلب و عروق بیمارستان، الحمدلله پزشک متخصص مدتی‌است که مستقر شده؛ ولی مردم از خرابی و نبود دستگاه های اکوکاردیوگرافی و تست ورزش ابراز نارضایتی می‌کردند و باتوجه به نگاه ویژه‌ای که به شهرستان تنگستان داریم، نهایتا ظرف مدت زمان دو ماه آینده بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم به این دو دستگاه فوق مجهز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: مطالبات مردم تنگستان به حق است و همه ما موظف به حل مشکلات هستیم، یکی از عمده‌ترین مباحثی که مردم مطالبه کردند؛ موضوع افرایش مدت زمان حضور متخصص چشم پزشکی در بیمارستان بود که باتوجه به رایزنی‌هایی که صورت گرفت، از این به بعد ایشان دو روز در هفته در بیمارستان نوبت دهی خواهند داشت.

لازم به ذکر است پیش از این متخصص چشم پزشکی فقط یک روز در هفته، در بیمارستان امام حسین علیه السلام شهر اهرم حضور پیدا می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار