رئیس شورای اسلامی شهر اهرم:

کارگروه توسعه شهر اهرم رسماً فعالیت خود را آغاز کرد

تنگستان(پانا)- رئیس شورای اسلامی شهر اهرم گفت با تشکیل کارگروه توسعه شهر اهرم، موانع اجرای پروژه های شهری رفع‌ می‌گردد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه توسعه شهر اهرم رسماً فعالیت خود را آغاز کرد

 ابراهیم دهقان دوست در حاشیه بازدید فرماندار، روسای دستگاه‌های اجرایی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم از پروژه های عمرانی و مشکلات شهری عنوان کرد: از مسئولین شهرستانی درخواست کرده‌ایم جهت تسریع در پروژه های عمرانی شهرداری و سایر مطالبات مردمی همراهی داشته باشند و کارگروهی با همراهی ویژه فرماندار تنگستان، با هدف رفع موانع موجود تشکیل دهیم.

دهقان دوست ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته شاهد بوده‌ایم که برخی از امورات به دست دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرتفع می‌شود و گاها  باعث خلل در پروژه های عمران شهری می شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه دولت و فرماندار تنگستان اظهار کرد: برخی از اقدامات و درخواست های مردمی با اعتبارات داخلی شهرداری قابل رفع می‌باشد و برخی نیاز است از اعتبارات شهرستانی، استانی و حتی ملی کمک بگیریم.

دهقان دوست افزود: ما برحسب وظیفه‌ای که مردم شریف شهر بر عهده ما نهاده‌اند در همه امورات شهری ورود می‌کنیم و مطالبات مردمی را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهرم تاکید کرد: از ابتدای دوره شورا ششم علاوه بر پروژه هایی که مجری آن شهرداری است، بیش از ۱۰ پروژه کلان از محل اعتبارات شهرستانی، استانی ویژه شهر اهرم عملیات اجرایی آنان آغاز شده و یا به بهره برداری رسیده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارگروه رسما با ریاست فرماندار تنگستان و دبیری شورای اسلامی شهر اهرم کار خود را آغاز کرده و با دعوت از مدیران کل استانی و روسای ادارات شهرستانی مرتبط به موضوع، به بررسی مشکلات و مطالبات شهری می پردازد.

گفتنی است اعضای این کارگروه با حضور در محلات مختلف شهر اهرم، وضعیت کانال های آبیاری درجه ۳ در سطح شهر، بستر رودخانه باهوش، کوچه های کنار کلانتری۱۱، شبکه آب، تیرچه‌های برق و مخابرات را مورد بررسی قرار داده و پس از آن تشکیل جلسه دادند.

خبرنگار : سجاد زنده بودی عکاس : سجاد زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار