۲ هزار محفل انس با قرآن در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۲ هزار محفل قرآنی در مدارس استان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار محفل انس با قرآن در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

محمود حق‌دوست در گفتگو با پانا  با بیان اینکه ماه رمضان بزرگترین فرصت فعالیت تربیتی است اظهار کرد: در ابن ماه مبارک، ۲ هزار محفل قرآنی در ۲ هزار مدرسه با حضور دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

حق دوست افزود: با توجه به حضور مسافران و مهمانان نوروزی در مدارس، برنامه‌ریزی برای برگزار کرسی تلاوت در مدارس انجام شده است.

حق‌دوست خاطرنشان کرد: برگزاری همایش استانی و برپایی سفره افطار برای روزه اولی ها( دانش‌آموزان پسر کلاس هشتمی و دختر کلاس سومی) از دیگر اقدامات در ماه مبارک رمضان است.

وی ترویج فرهنگ مشارکت در امور جهادی را از رسالت‌های مهم امور تربیتی دانست و ادامه داد: آماده همکاری با گروه‌های جهادی  شناسنا‌مه‌دار برای اجرای برنامه‌های تربیتی به ویژه جهاد تبیین در مدارس مجری ستاد اسکان هستیم.

حق‌دوست یادآور شد: در نوروز گذشته، ایستگاه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در ساحل شهر بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های مدارس و مشارکت گروه‌های جهادی برپا شده بود که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار