نشست تخصصی کارگروه استانی جشنواره الگوهای نوین یاددهی- یادگیری در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - اولین نشست تخصصی کارگروه استانی جشنواره الگوهای نوین یاددهی - یادگیری در امتداد رویداد کشوری «الف تا» در استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی کارگروه استانی جشنواره الگوهای نوین یاددهی- یادگیری در بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ نشست تخصصی کارگروه استانی جشنواره الگوهای نوین یاددهی - یادگیری در امتداد رویداد کشوری «الف تا» با حضور همکاران حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان با دستورکار تبیین و تشریح دستورالعمل جشنواره، نحوه انتخاب داوران، تنظیم جدول زمان‌بندی، جمع‌بندی، بررسی و فرآیند داوری آثار برگزار شد.

غلامحسین مهران‌پور، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری معلمان در جشنواره اظهار کرد: جشنواره الگوهای نوین یاددهی - یادگیری با تاکید بر ترویج گفتمان موثر آموزشی و تربیتی ویژه معلمان دوره ابتدایی با هدف چرخش تحولی در آموزش ابتدایی با به‌روز کردن رویکردهای آموزشی و ترویج گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد و اثربخش در سطح مدارس و کمک به شکل‌گیری شبکه‌های علمی و استمرار آموزش‌ها در مدارس ابتدایی سراسر کشور اجرا می‌شود.

مهران‌پور افزود: تمام معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی می‌توانند با انتخاب یکی از دروس فارسی، ریاضی، تربیت‌بدنی، هدیه‌های آسمان و شایستگی‌های فناوری (ویژه آموزگاران دوره اول ابتدایی) و دروس علوم تجربی، قرآن، ریاضی، هنر و شایستگی‌های فناوری (ویژه آموزگاران دوره دوم ابتدایی) و دروس مطالعات اجتماعی و علوم تجربی (ویژه آموزگاران چندپایه) در این جشنواره شرکت کرده و در 2 محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و گفتمان آموزشی، اثر خود را ارائه دهند. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وبگاه https://alefta.ir جهت شرکت در جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند اجرایی جشنواره در سطوح منطقه، استان و کشوری طبق جدول زمان‌بندی از هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده و مرحله استانی جشنواره در هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

پس از برگزاری جشنواره و گفتمان حضوری استانی با ثبت نظرات داوران و شرکت‌کنندگان در سامانه، یک اثر به عنوان برگزیده از هر استان در هر عنوان درسی انتخاب و به دبیرخانه کشوری ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار