اجرای طرح مسطورا در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت به جهت انس بیشتر جامعه‌ بزرگ فرهنگی و دانش آموزی با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان طرح مسطورا در اداره کل آموزش و پرورش استان قرار اجرا می شود .

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مسطورا در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

علی موحدی در مراسم  ترتیل خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تبریک ماه مهمانی خدا به همه امت مسلمان اظهار کرد : این ماه نعمتی است برای هر انسانی که می خواهد تقرب به خدا پیدا کند، در این ماه حتی نفس کشیدن عبادت است و باید از لحظه لحظه این ماه نهایت بهره را برای خود سازی ببریم.

 موحدی گفت: به جهت انس بیشتر جامعه‌ بزرگ فرهنگی و دانش آموزی با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان طرح مسطورا را در دستور اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته و اجرا می شود . 

موحدی افزود : این طرح که به معنای واقعی زندگی با آیه ها است در ایام ماه مبارک رمضان هر روز یک آیه منتخب تلاوت، ترجمه و تفسیر می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : در این ایام در مدارس استان روحانیون و امام جماعت حضور خواهند داشت و در مدارس استان نماز جماعت برپا خواهد بود.

موحدی در پایان انس با قرآن را لازمه انسان برای سعادت در دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: همکاران فرهنگی و دانش آموزان را جهت شرکت در طرح مسطورا که طرحی بسیار خوب و معنوی در این ماه گرامی است، دعوت میکنم.

خبرنگار : عبدالحسین صادقی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار