۷۴۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بوشهراجرامی شود

بوشهر(پانا)_فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت ۷۴۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بوشهراجرامی شودکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و متفاوت با سال‌های گذشته است .

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
۷۴۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بوشهراجرامی شود

سردار علی رزمجودرنشست خبری بااصحاب رسانه بیان کرد: دردفاع مقدس بزرگترین حماسه‌آفرینی‌ها شکل گرفته است . ملت ایران در این دوران، افکار و اندیشه‌های جدیدی را درخصوص مسائل امنیتی و دفاعی خرج کرد تا از نظریه‌های وارداتی استکبار جهانی که برای غارت ملت ایران ترسیم شده بود رهایی پیدا کند دوران دفاع مقدس تجلی گر اقتدار منطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکل‌گیری گروه‌های مقاومت است .


فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهرافزود: ۷۴۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بوشهراجرامی شودکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

او گفت : برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بادیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح مستقر در مرکز استان آغازمی شود . همچنین دست‌اندرکاران دفاع مقدس و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در یک شنبه ۳۰ شهریوردیدارخواهندشد.
سردار علی رزمجوتصریح کرد: برنامه ها در سراسر استان با شعار محوری «ما قوی هستیم» در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که از این تعداد ۴۹۴ برنامه توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و ۲۴۶ برنامه توسط اقشار تخصصی بسیج برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهرگفت: برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و استماع فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تصویری در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در موزه نیروی دریایی ارتش، برگزاری مراسم تجلیل از سربازان نمونه نیرو‌های مسلح استان بوشهر به میزبانی سپاه و مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای سلامت و کادر درمان استان بوشهر، برگزاری مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا و بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه استان از برنامه‌های شاخص سپاه امام صادق (ع)در هفته دفاع مقدس است .

سردار رزمجو اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس ۴۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۰۴ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال در استان افتتاح و بهره‌برداری می شودکه یکی از این پروژه‌های شاخص، بهره‌برداری از ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با مشارکت سپاه امام صادق (ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است .
وی اظهارکرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، پخش فیلم، مستند و سرود‌های حماسی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس توسط رده‌های مقاومت سراسر استان انجام می‌شود.
سردار رزمجو درخصوص رزمایش کمک مؤمنانه گفت: ۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال در دهه اول محرم میان آسیب‌دیدگان ویروس کرونا و نیازمندان توزیع شد که قرار است بخش آخر مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دهه آخرصفردرسراسر استان اجرا شود .
او از مشارکت مردم در رزمایش کمک مؤمنانه تشکروقدردانی کرد وگفت: حدود ۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود که از مردم عزیز استان تقاضا داریم در بخش آخر رزمایش کمک مؤمنانه نیز با پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سازمان بسیج سازندگی استان درزمینه تهیه بسته‌های معیشتی همکاری کنند
وی از پیگیری زمین برای احداث موزه دفاع مقدس در استان نیز خبر داد: ۲.۵ تا ۳ هکتار زمین روبروی دهکده گردشگری بوشهر به موزه دفاع مقدس اختصاص داده شده است که واگذاری این زمین، مراحل پایانی کار خود را در شهرداری بوشهر طی می‌کند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است طراحی این موزه به صورت دفاعی، فرهنگی و تفریحی انجام شود که برای شروع ساخت این موزه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که به محض واگذاری زمین موزه، به استان بوشهر پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار