مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیلم:

اولیای دیلمی در آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان همکاری کنند

دیلم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیلم گفت: با توجه به اینکه روند رسمی تدریس به دانش‌آموزان باتوجه به شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور تعطیل و آموزش بصورت غیر حضوری انجام می‌شود، اولیا در این شهرستان همکاری مطلوب داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دیلمی در آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان همکاری کنند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان دیلم، محمد مهدی محسنی در جلسه کارگروه آموزش این شهرستان افزود: روند آموزش دروس به دانش‌آموزان به شکل غیر حضوری تداوم دارد و باید در این زمینه به اولیا برای همکاری و هماهنگی اطلاع رسانی مناسب در این روش صورت گیرد.

وی اظهارکرد : آموزش دروس باید بر اساس بودجه‌بندی و طبق برنامه هفتگی مدارس انجام شود.

محسنی افزود: در شروع تدریس بر حضور و غیاب دانش‌آموزان تاکید و در پایان، ارزشیابی‌های لازم صورت گیرد.

وی گفت: برای هماهنگی و نظارت بیشتر جلسات جداگانه ویژه مدیران در دوره‌های مختلف تحصیلی و مدیر آموزگاران تشکیل خواهد شد.

رئیس کارگروه آموزش دیلم افزود: با توجیه گروه‌های آموزشی از ظرفیت آنها بیشتر استفاده خواهد شد، به نوعی که محتوای آموزشی مدارس پس از جمع بندی و تایید توسط مدیر از فیلتر این گروه‌ها عبور کند و در دسترس دانش‌آموزان قرار گیرد.

محسنی تاکید کرد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت امکانات و تجهیزات هوشمند مدارس نظیر فایل‌های آموزشی با همکاری واحد فناوری در اختیار دیگر مدارس قرار خواهد گرفت.

محسنی گفت: در مدارسی که امکان دسترسی به اینترنت یا وسایل هوشمند نظیر روستاها وجود ندارد، مدیران مدارس محتوای آموزشی را به صورت جزوه، لوح‌های فشرده و فلش مموری تهیه و در دسترس دانش‌آموزان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار