تصویب کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون بهداشت مجلس

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: کلیات لایحه حمایت از کودکان در نشست امروز تصویب شد و اولویت های کمیسیون در سال ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۱۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون بهداشت مجلس

احمد همتی در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یک شنبه، 19 فروردین ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح ساماندهی اهداء در مراکز درمان ناباروری در نشست امروز خبر داد و گفت: این طرح حاوی مسائل پیچیده حقوقی، فقهی و علمی است که باید رعایت شوند بنابراین در نشست امروز کارشناسان و مسئولانی از حوزه علمیه، موسسه رویان و وزارت بهداشت نسبت به بررسی جزئیات این طرح اقدام کردند البته بخشی از این طرح بررسی و تصویب و اغلب بخش های آن با رعایت تمامی جوانب باید مورد بررسی دقیق قرار گیرند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در نشست امروز کمیسیون متبوعش، افزود: این لایحه در کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی بررسی و کلیات آن تصویب شد.

وی از بررسی اولویت های کمیسیون بهداشت در سال 97 خبر داد و گفت: مقرر شد نظارت و اجرای تمامی مصوبات حوزه سلامت توسط کمیسیون پیگیری شود و بر همین اساس جلسات متوالی و مکرری را با حضور مسئولان مربوطه و ذی ربط خواهیم داشت که تمامی مصوباتی که باید اجرایی شوند مورد بررسی و نظارت کامل قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم سمنان در مجلس دهم، با یادآوری انتخاب و معرفی آقایان امینی فرد، قربانی، ترکی، حمزه، جمالی، خالقی، بنیادی و نیکفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ( 1 ) ماده ( 13) قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات، ادامه داد: همچنین مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود نیز جهت عضویب در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری توسط نمایندگان انتخاب و معرفی شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، افزود: دوره آزمایشی این قانون به اتمام رسیده است و باید دائمی شدن آن برای تامین منافع تمامی اقشار پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار