معلم کلاسهای فوق برنامه در گفتوگو با پانا:
نقش معلمان در موفقیت یا ناکامی دانشآموزان المپیادی بسیار حیاتی است
کرج(پانا)- معلم کلاسهای فوق برنامه ویژه کتابهای درسی دانشآموزان المپیادی گفت: نقش معلمان در موفقیت یا ناکامی دانشآموزان المپیادی بسیار حیاتی است؛ زیرا معلمان با ترغیب و انگیزهبخشی به دانشآموزان میتوانند به رشد استعدادهای آنها کمک کنند.

رامین اسفندیاری در گفتوگو با پانا بیان کرد:«نقش معلمان در موفقیت یا ناکامی دانشآموزان المپیادی بسیارحیاتی است زیرا معلمان با ترغیب و انگیزهبخشی به دانشآموزان، میتوانند به رشد استعدادهای آنها کمک کنند.»
وی افزود:«همچنین حمایتهای آموزشی و مشاورهای آنها میتواند تأثیر زیادی برعملکرد دانشآموزان در المپیادها داشته باشد زیرا معلمان با ایجاد انگیزه و ترغیب دانشآموزان به یادگیری عمیقتر،میتوانند به آنها کمک کنند تا به اهداف خود در المپیادها برسند و این انگیزه میتواند از طریق برگزاری کلاسهای فوقبرنامه و ارائه مشاورههای فردی به دانشآموزان ایجاد شود. »
اسفندیاری ادامه داد:« معلمان با ایجاد یک محیط حمایتی و دوستانه در کلاس، میتوانندبه دانشآموزان احساس امنیت و اعتماد به نفس بدهند.این امر به آنها کمک میکند تا در زمانهای چالشبرانگیز بهتر عمل کنند.»
وی در پایان گفت:«همچنین باید معلمان به نیازهای فردی هر دانشآموز توجه کنند و برنامههای آموزشی را براساس نقاط قوت و ضعف آنها تنظیم کننداین رویکرد میتواند به بهبود عملکرد دانشآموزان در المپیادها کمک و تاثیر زیادی داشته باشد.»
ارسال دیدگاه