فرماندار شهرستان اشتهارد:

جمعیت هلال احمر، سفیران صلح و دوستی هستند

کرج (پانا) - فرماندار شهرستان اشتهارد طی پیامی، هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر تبریک گفت و عنوان کرد که جمعیت هلال احمر، سفیران صلح و دوستی هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال احمر، سفیران صلح و دوستی هستند

ابراهیم کردلو به همین مناسبت اظهار کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر، تلاش برای تسکین آلام بشری و کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها است. این سازمان مردم‌نهاد با استفاده از نیروهای مردمی و به‌خصوص جوانان متعهد و آموزش‌های مختلف امدادی و تربیتی توانسته طی سال‌های متمادی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انسان‌های فداکار و ایثارگری را تربیت کند.

فرماندار شهرستان اشتهارد ادامه داد: جمعیت هلال احمر، سفیران صلح و دوستی و فرشتگان نجات مصدومان و گرفتارانی هستند که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی یا در حوادث گوناگون غیرمترقبه و جاده‌ای گرفتار می‌شوند.

وی افزود: خدمت در جمعیت هلال احمر، نماد نوع‌دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز است و جمعیت هلال احمر، پیام‌آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین‌المللی و گویای حقّ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده‌ای است.

کردلو بیان کرد: فرا رسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر(عج) و همچنین رهنمودهای پدرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در خدمت داوطلبانه به هموطنان عزیزمان موفق و پیروز و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار