مدیر کل آموزش و پرورش البرز :

پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت دارد

کرج (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت ، تعهد و ایثار سیراب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت دارد

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز طی پیامی سالروز گرامیداشت سازمان دانش آموزی را تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای مهربان را  ستایش سزاست که خوان کرمش را به وسعت پهن دشت گیتی گسترانید، تا عالمیان از لطف و رحمت واسعه‌اش بهره‌مند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد ، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. این سازمان به مثابه بازوئی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی ، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

حجرگشت افزود: ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آغاز دهه کرامت و تبریک سالروز تأسیس این سازمان پویا ، از همت والا و مساعی خالصانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم ضمن استعانت از خدای سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تدابیر رئیس جمهوری و اهتمام ویژه همه مسئولان در داخل و خارج آموزش و پرورش، شاهد ابراز وجود و اعلام نظر توأم با متانت و صراحت دانش‌آموزان عضو مجامع و تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران دانش‌آموزی پانا، که نشان از بلوغ فکری جامعه دانش‌آموزی و باعث افتخار آموزش‌وپرورش است باشیم. امیدواریم زمینه‌ی اعتلا و  نقش آفرینی محوری این تشکل بزرگ دانش آموزی را ایجاد کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار