معلم نمونه راه‌یافته به مرحله کشوری در گفت‌وگو با پانا:

معلمان در دانش‌آموزان باید انگیزه ایجاد کنند

کرج (پانا) - معلم نمونه استانی ناحیه 2 کرج و فردیس و راه‌یافته به مرحله کشوری با بیان اینکه انتخاب من به عنوان معلم نمونه موجب انگیزه بیشتر برای تدریس شد، گفت همچنین انتخاب معلم نمونه باعث انگیزه بیشتر میان معلمان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در دانش‌آموزان باید انگیزه ایجاد کنند

علیرضا فتحی در گفت‌وگو با پانا افزود: «افتخار می‌کنم که امروز در مقام معلم ایستاده‌ام و توانسته‌ام ۳۲ سال به جامعه آموزش و پرورش خدمت کنم و این سومین بار است که به عنوان معلم نمونه انتخاب می‌شوم.»

وی اضافه کرد: «متاسفانه در جامعه امروز آموزش و پرورش چه در همکار و چه در دانش‌آموزان، انگیزه کم است. بنابراین این وظیفه ماست که امید به آینده و ایجاد انگیزه را در بین دانش‌آموزان را تقویت کنیم.»

فتحی با اشاره به انتخاب به عنوان معلم نمونه گفت: «سعی می‌کنم مسائل اخلاقی و تربیتی، اهمیت دیگرم باشد و به دانش‌آموزان هم این کار را می‌آموزم و داشتن تعاون و همکاری میان یکدیگر را آموزش می‌دهم و به روحیه رقابت و اخلاق ورزشی در کلاس اهمیت می‌دهم.»

معلم نمونه ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس و راه‌یافته به مرحله کشوری ابراز کرد: «از مسئولان مربوطه تقاضا می‌کنم به معلمان توجه داشته و به موضوع جایگاه معلم، اهمیت دهند. زیرا معلم، پایه و آینده کشور را می‌سازد.»

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار