رتبه اول جشنواره سمپاد در گفت‌وگو با پانا:

هدف جشنواره هنری سمپاد، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان ۳ کرج که موفق به کسب رتبه اول کشوری در مسابقات سمپاد شد، گفت: جشنواره هنری سمپاد باعث کشف استعدادهای هنری دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف جشنواره هنری سمپاد، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

موفقیت، تصادفی نیست بلکه حاصل کار سخت، پشتکار، یادگیری، مطالعه، فداکاری و مهمتر از همه عشق به کاری است که انجام می‌دهید یا یاد می‌گیرید.

آناهیتا ابراهیمی، دانش‌آموز رشته فتوگرافیک دبیرستان فرزانگان ۳ کرج در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «از سال دهم که وارد این رشته شدم برای یکی از مسابقات، پوستری را طراحی کردم و سپس در مسابقات فردا، نوجوان سالم و جشنواره هنری سمپاد شرکت کردم و توانستم مقام کشوری در جشنواره سمپاد بخش پوستر، مقام دوم استانی در مسابقات فردا بخش تصویرسازی و در فیلمسازی مقام اول استان در مسابقات نوجوان سالم را کسب کنم.»

ابراهیمی بیان کرد: «جشنواره هنری سمپاد، یکی از جشنواره‌هایی است که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، برنامه‌ریزی شده و دانش‌آموزان سراسر کشور که در مدارس سمپاد یا تیزهوشان  تحصیل می‌کنند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. هدف از برگزاری این جشنواره، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان مدارس سمپاد است.»

وی افزود: «ایده ساخت پوستر برای شرکت در جشنواره هنری سمپاد از یک خودنویسی که دوستم به وسیله آن نقاشی می‌کرد به ذهنم رسید و سعی کردم خیلی ساده و گویا درست کنم و آنچنان صفحه را شلوغ نکنم.»

این دانش‌آموز با بیان اینکه به دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حرفه توصیه می‌کنم کارهای زیادی را ببینند و از انجام هیچ کاری در این رشته هراسی نداشته باشند و جسورانه کار کنند، خاطرنشان کرد: اگر به کارهای کامپیوتری علاقه دارند، بیشتر در این زمینه کار کنند. زیرا امروزه در اکثر کارها یادگیری کار با کامپیوتر نیاز است.»

دانش‌آموزخبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار