توسعه همکاریهای ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد
تهران (پانا) - وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کردند.
از وزارت نفت، محسن پاکنژاد که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس امروز (چهارشنبه، سوم تیر) تهران را به مقصد هند ترک کرد، در نخستین روز از سفرش با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفتگو کرد.
وی در بدو ورود به فرودگاه گفته بود: برای توسعه روابط با هند در همه زمینهها بهویژه بخش انرژی آماده هستیم.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
ارسال دیدگاه