معرفی مراکز پاسخگویی تلفنی در حوزه یارانه‌ها

تهران (پانا) - سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با هدف خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره و راهنمایی بهتر به هموطنان با موضوع «یارانه‌های نقدی، دهک‌بندی، کالابرگ و ایجاد و اصلاح ساختار خانوار»، مراکز تماس و مشاوره، سامانه‌های خدمت‌رسان و موضوعات تخصصی سازمان‌های مرتبط با یارانه معرفی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۶۳۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مراکز پاسخگویی تلفنی در حوزه یارانه‌ها

براساس  اعلام این سازمان این تلفن‌ها به شرح زیر است:

 سازمان ثبت احوال کشور:  هدایت مردم به «سازمان ثبت احوال کشور» با لینک سامانه ncr.ir(درگاه مراجعه مردمی خانوار)، در زمینه پایگاه خانوار(شامل مواردی چون: مشاهده و ایجاد یا اصلاح ساختار خانوار(شامل: ازدواج و طلاق، فوت و تولد، تعیین سرپرست خانوار؛ احکام قضایی مانند حضانت، قیمومیت و...)

شماره تماس با کارشناسان سازمان ثبت احوال کشور: ۰۲۱۱۵۱۰

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی: هدایت مردم به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با لینک « سامانه حمایت hemayat.sfara.ir» برای « اعتراض به دهک بندی خانوار و اختصاص کالابرگ و استعلام آنها » صورت می‌گیرد

شماره تماس با کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ۰۲۱۶۳۶۹

 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:راهنمایی سامانه « سیمین simin.hadafmandi.ir » که شامل موارد زیر می‌باشد: مشاهده ساختار خانوار(راهنمایی در خصوص ایجاد و اصلاح خانوار توسط ثبت احوال)

تغییر اطلاعات حساب بانکی و تغییر شماره شبا ، تبدیل یارانه نقدی به کالابرگ ،مشاهده سوابق درخواست‌ها

شماره تماس با کارشناسان سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: ۰۲۱۴۳۸۵۷

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار