استان تهران از مهرماه به سامانه فؤاد متصل میشود
تهران (پانا) - رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: استان تهران به عنوان سومین استان کشور در دهه اول مهر ماه امسال به سامانه فوریت های اداری (فؤاد ۱۲۸) متصل می شود.

کامل داودی روز سه شنبه در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان تهران با تبیین دلایل نارضایتی مراجعان از نظام اداری کشور از پیوستن دستگاه های اداری استان تهران پس از استان های قزوین و البرز به سامانه ۱۲۸ فواد (فوریت های اداری) در دهه اول مهرماه سالجاری خبر داد.
وی افزود: تأسیس مرکز فوریت های اداری، یک گام مهم در راستای پاسخگویی فوری در نظام اداری، اعتماد عمومی، رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۶۰۰ خدمت از طریق دستگاه های اجرایی به مردم ارائه می شود، افزود: سامانه فواد ۱۲۸ فقط نحوه ارایه خدمت را پایش می کنند و صرفا به شاخص های هفتگانه که پیش نیاز ارایه خدمات با کیفیت به مردم است، می پردازد.
داوودی یادآور شد: شعار فواد این است که می خواهد به درخواست شهروند در کمتر از سه ساعت رسیدگی کند.
رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: قرار است هر سه ماه یکبار کارنامه اختصاصی برای دستگاه ها صادر تا دستگاه های دارای رتبه عالی و خوب مورد تشویق قرار گیرند و در خصوص دستگاه های دارای رتبه متوسط نیز ضمن دریافت آموزش لازم، تصمیم گیری خواهد شد.
در ابتدای این نشست، محمد جوربنیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی، روابط عمومی را قلب تپنده دستگاه های اجرایی و چشم و چراغ ادارات دانست.
وی اشاره کرد: یکی از مهمترین نقش ها و کارکردهای روابط عموی ها، نقش اطلاع رسانی و تبلیغات است که از عوامل مهم، بسترساز و پیاده سازی سامانه فواد است.
وی تأکید کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و برای انجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی خدمت گذار مردم هستند و باید با رعایت موازین اخلاق اسلامی و اداری وظایف خود را در راه خدمت به مردم به نحو شایسته انجام دهند.
ارسال دیدگاه