مدیرعامل شرکت پست خبر داد:
انجام برنامههای عملیاتی و استراتژیک برای توسعه خدمات پستی
تهران (پانا) - معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست گفت: در سال جاری خدمات شرکت پست بیشتر در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

محمد احمدی روز شنبه در همایش مدیران شرکت ملی پست که با هدف مشارکت دانش بنیان ها در هوشمندسازی و رویکرد تبیین برنامه های عملیاتی برگزار شد، افزود: تمرکز اصلی بر توسعه روابط بینسازمانی و ایجاد ارزش از طریق ظرفیتهای کلیدی سازمان پست است. این سازمان، با سابقه موفق در زنجیره ارزش و خدمترسانی، به عنوان یکی از سازمانهای اصلی کشور معرفی شده است که نقش واسط بین دولت و مردم را ایفا میکند.
وی تصریح کرد: برنامههای استراتژیک شرکت ملی پست بر توسعه این رویکرد و تحقق اهداف آن تأکید دارد، و در این راستا، همکاری با سازمانهایی مانند ثبت احوال، جمعیت هلالاحمر، مرکز ملی شمارهگذاری و سایر نهادها برای بهبود نظامهای مکانمحور و شناسایی افراد و شرکتها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اهمیت نظام حکمرانی و نقش فناوریهای دیجیتال در بهبود کارایی و بهرهوری اظهار داشت: هدف این است که افراد موثر و مولد در ساختار دولت الکترونیک شناسایی شوند و فعالیتهای اقتصادی و خدماتی بر اساس این شناساییها تعریف و تشخیص داده شوند. این فرآیند، با همکاری دستگاههای مختلف و بر اساس برنامههای استراتژیک، در حال پیگیری است.
وی با اشاره به توسعه هوشمندسازی و بهرهگیری از فناوریهای نوین در خدمات پستی تصریح کرد: از جمله توزیع محصولات در نمایشگاه کتاب و افزایش ترافیک و رضایتمندی مردم، که نشاندهنده پیشرفت در مسیر دیجیتالسازی است. همچنین، نقش شبکههای پستی در توسعه اقتصادی و رشد کشور مورد تأکید قرار گرفته است، بهطوری که هر درصد رشد در ساختارهای اقتصادی، منجر به رشد ۲ درصدی در اقتصاد کشور میشود.
مدیرعامل شرکت پست همچنین با تاکید بر اهمیت پاسخگویی، ارتقای کیفیت و دسترسی بهتر به خدمات برای مردم خاطرنشان کرد: پروژههای کوتاهمدت در این حوزه، مانند بهبود مرکز امور مشتریان، در حال توسعه است و با همکاری داخلی و توافقات، تلاش میشود تا خدمات به صورت گسترده و مؤثرتر در دسترس قرار گیرد.
وی ادامه داد: در مجموع، برنامههای عملیاتی و استراتژیک برای توسعه خدمات پستی و بهرهبرداری بهتر از فناوریهای نوین در آینده نزدیک ترسیم شده است.
ارسال دیدگاه