وزیر اقتصاد:

حقوق و یارانه امروز واریز می‌شود

مشکلی در تامین کالاهای اساسی و ارائه خدمات وجود ندارد

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفتدر حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حقوق و یارانه امروز واریز می‌شود

سیداحسان خاندوزی امروز در باره جلسه فوق العاده هیات دولت اظهار کرد: چه در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت، چه در حوزه خدمات مالی بانکی و پولی هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد.

وی افزود: همچنین در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی و خزانه داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجراییات است که ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه بر اساس گزارش شاخص های وضعیت اقتصادی، شرایط کاملا با ثبات و تحت مدیریت بخش های اقتصادی کشور است گفت: مقرر شد کمیته ستاد اقتصادی دولت به صورت روزانه پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت ارائه کند تا ساعتی خلل در عملکرد دستگاه های اقتصادی کشور رخ ندهد این روند به شکل روزانه ادامه بدهند و گزارش به معاون اول ارائه می شود.

خاندوزی تاکید کرد: اگر نیاز به تدابیر فوریتی باشد توسط معاون اول و یا هیات دولت اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز هیات دولت با ثبات و امید بخش بود گفت: جلسه فوق العاده امروز هفت صبح در محل همیشگی با ریاست مخبر برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رییسی، اعضای هیات دولت از آخرین وضعیت در حوزه های کاری خود ارائه کردند.

وزیر اقتصاد بیان داشت: وزرا و اعضای اقتصادی دولت، روسای سازمان برنامه بودجه و بانک مرکزی گزارشی به هیات وزیران ارائه کردند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سه سال سیره و مشی آیت الله رئیسی برای همه اعضای دولت درس آموز بوده است گفت: این ارتباط فراتر از رابطه کابینه به جهت پیروی از مشی یک سیاستمدار، صادق، مردمی، مجاهد خستگی ناپذیر، ولایت مدار، دغدغه مند مشکلات مردم بود و با همگرایی خوبی در هیات دولت و کابیه مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: مخبر ضمن تاکید بر ادامه مسیر و همان شیوه آیت الله ریئسی و تدبیر امور روزانه تاکید کرد، فضای همدلی امروز وجود داشت و بدون هیچ گونه کاستی و خللی ادامه دارد. همچنین امروز چند مصوبه امروز هیات دولت داشت و چند مصوبه گذشته که در دستور کار باقی مانده بود هم رای گیری و ابلاغ خواهد شد.

خاندوزی تاکید کرد: مسیر امور اداره کشور به شکل عادی ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار