۵۱۰بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران انجام شد

تهران(پانا)- مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه ۵۱۰ بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران از ابتدای امسال انجام شد، گفت با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش استفاده از تجهیزات بازی، طرح نظارت بر استاندارد تجهیزات و مراکز بازی، در استان تهران با شدت بیشتری اجرا و پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۱۰بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران انجام شد

محمدحسین طاهری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون، بیش از ۵۱۰ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی استان تهران توسط شرکت‌های بازرسی ذیصلاح و همچنین بازدیدهای نظارتی و سرزده کارشناسان این اداره‌کل از مراکز تفریحی و شهربازی‌های استان تهران انجام شده است.

مدیرکل اداره استاندارد استان تهران ادامه داد: در جریان این بازرسی‌ها، تعداد ۷ شهربازی با بیش از ۴۰ تجهیز به دلیل نداشتن مجوز استاندارد معتبر پلمب شد.

وی گفت: تجهیزات بازی منصوب در مراکز تفریحی و شهربازی‌ها در بازرسی‌های سالیانه و همچنین بازرسی‌های مراقبتی به صورت فصلی توسط شرکت‌های بازرسی دارای گواهی تائید صلاحیت، مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرند.

طاهری تاکید کرد: برای تمامی تجهیزات استاندارد و منطبق با الزامات فنی، گواهینامه تاییدیه استاندارد صادر می‌شود که باید در کنار دستگاه و در معرض دید شهروندان نصب شود.

مدیرکل اداره استاندارد استان تهران به شهروندان نیز توصیه کرد: قبل از استفاده از تجهیزات بازی از استاندارد و ایمن بودن آنها اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم نصب گواهینامه استاندارد تجهیز بازی در کنار آن، از اپراتور دستگاه تقاضای ارائه تائیدیه استاندارد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار