مدیرعامل شرکت عمران پرند:

آمادگی تحویل ۴ هزار واحد مسکونی به شرط تامین زیرساخت‌ها در پرند وجود دارد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت در حوزه مسکن چهار هزار واحد در پرند وجود دارد که منتظر تامین تاسیسات است و در صورت تامین شدن آنها، در تابستان امسال آمادگی واگذاری آنها وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی تحویل ۴ هزار واحد مسکونی به شرط تامین زیرساخت‌ها در پرند وجود دارد

آرش صیادی در جریان بازدید از پروژه‌های مختلف حوزه مسکن همچنین پروژه‌های روبنایی و زیربنایی پرند افزود: مطابق قانون جهش تولید مسکن، برای تامین تاسیسات متقاضیان فقط باید حق انشعاب پرداخت کنند و وزارتخانه‌های نفت و نیرو مکلف به خدمات رسانی هستند.

وی گفت: مطابق تقسیم سهم انجام شده از سوی شورای عالی مسکن، یک سوم هزینه‌های اجرای تاسیسات از سوی وزارت نیرو، یک سوم دیگر وزارت راه و شهرسازی و یک سوم باقیمانده از سوی استانداری‌ها باید تامین شود که در این زمینه سهم شرکت عمران پرند آماده است.

صیادی خاطرنشان کرد: تاکنون از ۷۰۰ واحد دارای مشکلات حقوقی رفع مانع شد، اما مشکلات حدود ۷۰۰ واحد دیگر باقی است.

وی، اختلافات اعضا، نپرداختن به موقع آورده نقدی، اختلافات سازندگان با هیات مدیره و غیره را از جمله اختلافات موجود برشمرد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران- ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است و روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار