سیل ۲۳۰ میلیارد ریال به راه‌های کاشان خسارت زد

تهران (پانا) - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت بارندگی و جاری شدن سیل‌ اخیر ۲۳۰میلیارد ریال خسارت به جاده‌ها و ابنیه فنی به خصوص به پل ها و آبروهای محورکاشان_نطنز و محور بزرگراهی اردستان_کاشان این شهرستان وارد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سیل ۲۳۰ میلیارد ریال به راه‌های کاشان خسارت زد

علی اکبر آقایی افزود: تخریب برخی پل‌ها و آبروها، شانه سازی جاده‌ها، تخریب رویه آسفالت مسیرها و علائم راهداری، مهم ترین خسارات وارد شده به راه های شهرستان کاشان است.

وی اظهار کرد: نیروهای زیرپوشش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان در زمان بارندگی و جاری شدن سیل با دقت وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دادند.

رییس اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای کاشان بیان کرد: ۹۰ دستگاه پل و آبرو در حوزه راه های شهرستان کاشان طی سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده است.

آقایی گفت: در طی بارندگی و جاری شدن سیلاب روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه به رویه آسفالت، شانه راه و پل و آبرو، ۲۷ کیلومتر از راه های شهرستان خسارت وارد شده است.

وی افزود: در طی سیل اخیر به چهار کیلومتر از محورهای روستایی «دره»، «خنب» و «جزه» شهرستان کاشان نیز خسارت وارد شده است.

وی اضافه کرد:محور کاشان_بادرود در محدوده تقاطع غیر هم سطح سلمان فارسی به دلیل تجمع سیلاب مسدود شده بود که بلافاصله‌ پس از اتمام بارش ها،توسط راهداران این اداره سیلاب تخلیه و مسیر زیرگذر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان بیان کرد: راهداران و پرسنل این اداره از همان ابتدای شروع بارش ها با کلیه تجهیزات و ماشین آلات در حال خدمت رسانی به کاربران جاده ها بوده اند.

آقایی گفت: با توجه به دبی رودخانه ها، ابعاد برخی از پل ها و آبروهای قدیمی محور کاشان_نطنز مناسب نبوده و باید پل ها با دهانه بزرگتر در مسیر سیلاب احداث شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اختصاص به موقع و کافی اعتبارات بتوان در اولین فرصت خسارات وارده را برطرف و پل ها و آبروهای واقع در مسیر رودخانه ها را اصلاح نمود.

روز سه شنبه هفته گذشته ۴ اردیبهشت، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کاشان خسارت‌هایی به برخی زیرساخت‌های این منطقه وارد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار