دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی:

۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است

تهران (پانا) - دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت از ساخت چهار میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است

روح الله اکبری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور گرمسار در غرب استان سمنان بیان کرد: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح های نهضت ملی که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، اضافه کرد: بخشی دیگر تعهد دولت در احداث چهار میلیون مسکن طرح نهضت ملی در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در روستاها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان عرضه می شود که ۴۰۰ هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار