مراسم "احلی من العسل" در دبستان هاشمی کهریزسنگ اصفهان
اصفهان(پانا) - در هنگامهٔ “أحلی من العسل” شدنِ کامِ شهادت و در آستانِ آرمیدنِ جانها در سوگِ شهسوارِ کربلا، دبستان شهید هاشمی کهریزسنگ، افتخار میزبانیِ محفلی نورانی را داشت. این گردهماییِ پایان سال، نه تنها برنامهای برای پایانِ یک سال تحصیلی، که ضیافتی بود از اشک و ارادت؛ فرصتی تا بارِ دیگر، قصه عشق و حماسهٔ مولایمان، حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) نوجوان شهید دشت کربلا، در قلبهای کوچکِ دانشآموزانِ عزیز، طنینانداز شود.
ارسال دیدگاه