رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور :
در عصر فناوریهای نوین کار روابط عمومی ها هم سختتر و هم سهلتر است
اصفهان( پانا)_ رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: در عصر حاضر که شبکه های اجتماعی و فناوری های نوین ارتباطی هست، طبیعتا هم کار سخت گتر است و هم سهل گتر، سخت تر از این لحاظ که با مخاطبین انبوهی مواجه هستیم، کاربر هستند، کنشگر هستند.
حمید خواجه نژاد، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در گفت و گو با پاناگفت :« وظیفه ذاتی روابط عمومیها به عنوان یک پل ارتباطی و یک حلقه واسط بین سازمان و همگان است ، یعنی همه مردم می توانند مخاطب یک سازمان باشند و روابط عمومیها در راستای رسالتی که دارند باید شنونده خوبی باشند، مطالب را خوب بشنوند ، دریافت کنند واین بازخورد را به سازمان ارائه دهند و در جایگاه یک مشاور و مدیر تصمیم گیر تصمیم گیری کنند برای راس سازمان که چه اشکالاتی وجود دارد ، چه انتظاراتی از سازمان می رود ، و چه سوالاتی در راستای حفظ اعتبار و تصویرخوب یک سازمان وجود دارد.»
حمید خواجه نژاد در ادامه بیان داشت:« در عصر حاضر که شبکههای اجتماعی و فناوریهای نوین ارتباطی هست، طبیعتا هم کار سختتر است و هم سهلتر، سختتر از این لحاظ که با مخاطبین انبوهی مواجه هستیم، کاربر هستند، کنشگر هستند، در لحظه میتوانند شما را مخاطب قرار دهند، تعداد بالایی از مخاطبان و کاربران از طرفی هم سهل است از این جهت که ابزارهای نوین مانند هوش مصنوعی آمده که کار را از روال سنتی و دستی خارج کرده آمده و شما میتوانید با استفاده ازاینها از این امکان و این ظرفیت به صورت هدفمند و با استفاده از یک روش نوین به دسته بندی و تحلیل داده ها بپردازید و به آنچه که اهمیت بالاتری در نگاه مخاطبان دارد توجه کنیم و با اولویت به آن ها رسیدگی کنیم.»
وی در پایان تاکید کرد:« جای خوشحالی دارد که خبرگزاری پانا دانش آموزان پرتلاش و فعالی دارد.»
ارسال دیدگاه